5 februari

Idag så hade jag en arbetsintervju på MAVA, medicinsk akutvårdsavdelning. Hörde mig bara för där hur det var på avdelningen och de ville ha mig på intervju direkt, fast jag inte ens sagt att jag söker jobb. Intervjun gick väldigt bra och de verkar vara väldigt bra personal på MAVA. Så nu står jag inför ett av mina ångestbeslut igen. Ska jag stanna på infektion eller gå till MAVA? Visst trivs jag på infektion också, finns ju för och nackdelar med båda ställena. Samtidigt så vill jag testa på olika avdelningar för att hitta det jag verkligen vill jobba med. Men tänkte egentligen inte gå från infektion just nu. Ah vi får väl se vad min chef på infektion interbjuder mig och vad MAVA erbjuder mig. Måste bara förändra något för just nu har jag inget liv känner jag. Spännande med ett nytt ställe också. Samtidigt skönt att stanna där jag är eftersom jag kan stället så bra. Nej jag vet inte. Vi får väl se.
 
 
En fin låt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0