Tredje advent

Idag är det redan tredje advent och granen börjar fylla på sig. Har varit och julshoppat med Aytan idag. Är så svårt att hitta bra julklappar. Men har nästan köpt alla jag ska köpa nu i alla fall, bara tre kvar. Undra om man ska skriva julrim i år? Det är ju bara för kul. Om tiden finns ska jag nog försöka hinna med det. Köpte även saker till mig själv idag. Blev en T-shirt och ett par pyjamasshorts från ginatricot. Fick presentkort där när jag fyllde av min syster så passade på att utnyttja det. Är bara hur skönt som helst att gå i pyjamasshorts. Billiga och bra, 99 kr kostade det bara. Fick också ett presentkort på lampaffären av min älskling när jag fyllde år. Vi gick in där en sväng och hittade där världens finaste lampa. Den var så himla fin så kunde inte låta bli att köpa den. Lägger upp en fin bild sen när jag fått hjälp att sätta upp den. Nu sitter jag bara framför tv:n och bloggar. Har lagat mat i ca 2 timmar, flygandejakob. Har aldrig lagat det själv förut utan det är jämt mamma som gjort det. Så det visar sig hur detta blev. Min älskling kommer snart och ska äta med mig så får se om han tycker det blev godkänt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0