Andra advent

Idag är det andra advent och julen närmar sig. Är fortfarande sjuk. Har varit inne hela dagen igen med Charlie. Fick lite besök och presenter idag också av Petronella och Wilma. Blev smörgåstårta idag igen, finns hur mycket som helst kvar av den. Så blir det när man planerar för så många personer och sen så kan ingen komma för att jag är sjuk=P Ayya god var den i alla fall så har inget emot att äta mer av den. Börjar bara bli lite stressad av att vara sjuk. Två födelsedagar och julen närmar sig. Jag har inte köpt ett enda paket. Vill bli frisk nu så jag kan njuta av denna mysiga månad. Idag hade jag planerat att gå på julmarknad, men det gick sig inte heller. Får hoppas jag blir frisk tills nästa helg så jag kan försöka hitta på lite saker då. Nu ligger jag Charlie bara framför tv:n. Brukar aldrig kolla tv men när man är sjuk blir det bara så. Har tänt det andra ljuset nu så nu blir det bara att mysa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0