Onsdag

Idag har jag jobbat först 8 timmar. Sedan begav jag mig ut på lite äventyr med Emma, träffade även på Kim. Käkade donken och sen blev det träning. Kändes skönt att äntligen kunna träna efter så många veckor av ont i halsen. Det är så skönt att träna. Sen hann jag hälsa på mamma och pappa en sväng också.Dagen har varit perfekt. Har inte varit ett dugg stressad. Nu lagar jag pepparstek med potatis och beasås. Ska ladda ner en bra film och bara mysa. För imorgon jobbar jag kväll så kan sova lite längre. Men inte för längre. Har en tendens att sova till ca 11.00- 12.00 när jag börjar 13.30. Har lärt mig att livet blir så mycket tråkigare och kortare på det viset. Om jag i alla fall går upp kl.9.00 så hinner jag en hel del innan jobbet. Nu har jag ju bilen också så det är så lätt att bara åka vart jag vill och när jag vill. Love it! Hur fan kunde jag klara mig utan bil. Äntligen är jag fri!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0