Sunday =/


Idag är en dag som jag inte ville skulle komma. Imorgon börjar jag jobba igen. Ska jobba i 3 månader. 6 dagar i vecvkan varannan vecka och 4 dagar i veckan varranan vecka. Det är jag själv som lagt schemat men det är för att man inte kan lägga på något annat vis, om man inte vill jobba helg varje helg vill säga. Och det vill jag inte. Igår var jag på BMB med Fredrik efter en förfest hos Kim. Jag har nog insett hur mycket BMB inte fungerar för mig längre. Visst hade jag kul med fredrik men i allmänhet så tråkig krog. Det storgligaste att är att den är fortfarande den roligaste i Västerås. Nej jag ska nog satsa på ett nykter månad eller någonting. Eller på chillhemma fester. Jag vet inte. Är inte så glad just nu. Sitter och äter pecanglass och är inte den gladaste. En sak har hänt, men kan inte säga vad.  Jag är så konstig, ena dagen kan jag verkligen vara lycklig och en annan dag så olycklig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0