Lördag

Har haft två underbara nätter, men säger inte med vem. Förskyld är jag fortfarande, har lite ångest om det blir dricka idag eller inte? På ett sätt är jag sugen och på ett sätt inte. Det är så skönt och vara nykter och bara kunna ta bilen och åka vart jag vill, känner mig fri på ett sätt då. Men samtidigt så vill jag festa, ordentligt! En sak kommer att få avgöra detta, eller snarare en person. FREDRIK.  Om han är på är jag på. Annars ska jag ha myskväll. Ska i alla fall på middag hos mamma ikväll, sen får vi se då. Förresten åkte motorcykel igår, var inte så kul som jag trodde. Ont i ryggen fick jag, spännde väl mig. Ayya cool var den i alla fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0