Torsdag

Idag blev det jobb. Sen har jag letat ihjäl mig efter en vit klänning eftersom vi ska köra på vitt tema i morgon hos en kompis som ska ha fest. Finns fan ingen vit klänning så här års. Fick bli ett vitt långlinne. Lite mer likt en klänning iaf än att bara köpa en vit topp och ha jeans eller liknande. Inte var det lätt att leta heller när det pep varje gång jag gick in och ut ur en butik. Måste varit mitt smink i väskan som de inte larmat av ordentligt. Pinsamt var det i alla fall för alla kollade på mig hela tiden.....Snart sova för i morgon blir det jobb. Sen är jag ledig hela helgen!!! Äntligen efter 3 helger...Blir en party helg för min del.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0