Dublin

Håller på och packar. Om några timmar åker jag till Dublin. Ska bli skönt att komma ifrån Sverige. Jag behöver åka bort då och då, blir så less på allt här hemma annars. Men ska bara vara bort några dagar, men det räcker ibland. När jag kommer hem är det bara ca 8 veckor kvar till Thailand, så man får väl kämpa på dessa jobb veckor. Jag hinner ju fylla år och sen är det jul och nyår också så det är ju lite saker att se fram emot emellan. Behöver alltid något att se fram emot, annars tröttnar jag, på denna tråkiga vardag. Och sen så älskar jag att resa också förstås. Finns inget roligare.                                                                                                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0