Dublin dag 4

Igår så åt vi middag på hard rock cafe och efter det åkte vi till festen jag pratade om. Var trevligt. Värsta utsikten, 12 våningen, såg ut över hela Dublin. Idag så sov vi ut sen var det bara att checka ut kl 12. Gick en sväng på stan, fikade. Sen begav jag mig mot flygplatsen. Planet var försenat 1,5 timme. Segt att vänta. Trött var jag. Kollade på pearl harbor filmen på hela flygresan hem. Sen kom mamma och pappa och hämtade mig på flygplatsen. Nu är klockan 00.39 och jag har precis kommit hem. Tur att man börjar sent imorgon. Bara att återvänta till verkligheten. Jobblivet. Får ångest när jag bara tänker på det. Vill verkligen inte. Jag gillar inte att jobba. Inte så här mycket i alla fall. Jag vill gå ner till 75%. Men känns inte som man har råd med just nu, i alla fall inte med allt jag vill göra och köpa. Ayya. Har haft en jätte bra resa. Har haft väldigt trevligt. Jag gillar Irland. Trevliga människor, trevlig stad. Ville inte åka hem. Men jag kommer tillbaka igen, nästa år. Får bli efter Thailand.  Lägger ut mera bilder imorgon från systemkameran. Nu måste jag sova är så himla trötter. Godnatt!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0