Dag 1 Dublin

Vaknade nyss, kom till hotellet sent igår kväll. Gud vad det är biligt med taxi här. Betalade 250 kr från flygplatsen och gud så långt vi åkte.Gick in på rätt sida denna gång i taxin, men det känns konstigt. Det är vänstertrafik här för er som inte visste. Lite besviken på hotellet, såg mycket finare ut på bilderna. Men internet fanns som det stod i alla fall :) Hade lite svårt att sova också då vi bor precis vid temple of bars. Fest hela natten lång. Vi var dock så trötta igår och Daniel skulle upp tidigt imorse och jobba så det blev inget party för oss. Igår när jag gick till receptionen och klagade på ljudet från nattklubben en våning under mig sa han bara, varför festar inte du? hahaha ayya men i alla fall nu ska jag göra i ordning mig och gå ut på äventyr i staden. Shopping nästa!!!
 
Tog en cider igår på flygplatsen innan jag skulle upp bland måsarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0