13.55

Kom nyss hem till hotellet från 4 timmars shopping i Dublin. Var på de populäraste shopping ställena Garon street och Henry street. Var så mysigt. Är julpyntat överallt med belysning och grejer. Riktig jul känsla. Sjukt hur mycket shopping det finns, mycket mer än i Stockholm kan jag säga.  Hittade två fina toppar och sen en present till min systerdotter. Var inne på Disney store och var bara tvungen och köpa någonting där till henne. Var inte så lätt att hitta tillbaka till hotellet, men lyckades i alla fall. Gick igenom temple of bars på tillbaka vägen. Ganska dött nu, men vi får väl se ikväll hur det kommer se ut när festen börjar. Tog en massa bilder med systemkameran men naturligtvis har jag inte med någon sladd så jag kan föra över. Men tog några bilder med mobilen också som jag kan visa. Ikväll blir det bärs!! Guiness! Jaa jag ska smaka den mörka ölen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0