Lång dag

Har känts som en väldigt lång dag. Vaknade kl 4.00 av att jag mår jätte illa. Tar mig upp och åker till praktiken ändå. Känns inte som att man kan vara ledig då man förlorar sina timmar som man måste ta igen. Fick ta lite medicin mot illamående på praktiken och sen blev det bättre. Har även haft tid att sitta i massagestolen ett tag idag så har kunnat tagit det lungt. Har inte varit så mycket med mina patienter att göra heller. Det enda som är segt är att dagen går så himla sakta när man har lite att göra. Har även sjutsade mina föräldrar å syskon till flyget då de ska åka till Mallorca. Fick tyvär inte följa med då jag är tvungen att ta hand om hundarna. Lite avunsjuk blir man ju =)! Hoppas de får en trevlig resa iaf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0