Inte glad

Mycket har jävlats för mig de senaste dagarna och jag har fortfarande inte efter tredje nya datorn fått grejerna att funka som jag vill. Har därför inte kunnat bloggat. Imorgon kommer i alla fall min kusin som är bra på datorer och om inte han kan fixa vet jag inte vad jag ska ta mig till. Just nu har jag i alla fall en acer dator. Har ju börjat mitt nya jobb också, det känns bra. Trevlig personal. Dock mycket att lära, nya rutiner etc. Men det kommer säkert gå fint. Har spenderat hela dagen på utbildning. Kul att vara på utbildningen andra dagen på nya jobbet efter att ha pluggat hela mitt liv. Men det var en väldigt bra utbildning i alla fall så det var helt okej. I söndags spenderade jag i alla fall dagen ute i min stuga, så det var ju kul i alla fall. Lägger upp lite bilder därifrån! I morgon väntar ännu en ny arbetsdag och en spänning om att få datagrejerna att funka tillsammans med min smarttv. Som egentligen inte verkar vara särskilt smart!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0