Poolparty / grillparty

 
 
Var igår på det bästa grillpartyt ever. Kom dit vid 17 tiden. Det bjöds på grillad korv, grillad majskorv, grillad fläskfile, oxfile, flintastek, grönsaker, sparris, potatis, bål, sockerkaka och mycket mer. Har nog aldrig ätit så länge i hela mitt liv. Åt från 17 till 23.30 samtidigt som vi festade. Folk badade. Dock inte jag, tyckte det var kallt. Efter det kom bror min och hämta upp mig o tati så åkte vi in till stan. Gick på bmb. Första gången på jag vet inte hur länge. När vi väl kom dit kändes det verkligen som att jag inte direkt ville vara där, har tröttnat så enormt på det dära. Gratis kom vi in i alla fall. Sen efter det blev det burger corner med några vänner och sen åkte alla hem och sov hos tati. Segast dagen ever har det varit. Trött å bakis. Och sjuk har man blivit också, ont i halsen, förskyld och jaa allmänt seg. Ska försöka ta mig till affären snart och försöka hitta på ngt gott att äta. TACK CHRISTIAN FÖR BÄSTA GRILLPARTYT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0