Smärta


Idag har varit en jobbig dag. Började med att jag fick ta mig upp till läkaren trots bara ett par timmars sömn. Hade UVI och har nu fått AB. Sen hade jag ju tid hos frisören så det var ju bara att kämpa sig dit också, och sen var jag tvungen att utföra en massa ärenden på stan innnan jag kunde åka hem. Skulle ju betala räkningarna idag men hittade inte mina dosa, så var tvungen att åka till banken och få en ny. Just nu sitter jag på toaletten med datorn i knät. Så fort jag går upp gör det så himla ont. Smärtan lindras bäst om jag sitter här. Fast jag skulle behöva äta ngt, är as hungrig och mår illa för jag tog antibiotiken på tom mage. Men jag var tvungen, kunde inte stå ut längre. Och kraften finns inteför att laga mat. Nu måste jag vila så jag orkar packa för i morgonbitti beger jag mig till Irland, Dublin. Ah juste glömde att jag är skit förskyld och min hals värker också. Lägger upp en bild på min outfit igår då jag var på ett bröllop.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0