Blood

De två senaste passen på jobbet har varit de jobbigaste någonsin. Ett rejält tempo med riktigt sjuka patienter. Är helt slut faktiskt. Jag är ledig i morgon men känner bara för att gå och sova nu! Var nyss hemma hos mamma och åt tacos, kollade lite på OS och somnade på hennes soffa. Jag längtar så mycket till semestern nu, ska bli så otroligt skönt. Att få komma bort, sola och bada, och bara ha roligt och göra sånt som jag VILL. Inte sånt jag MÅSTE. Har köpt solkräm idag till resan. Idag kom min nya bikini, älskar den. Fick också min kläning som jag ska ha på ett bröllop. Jag ska nämligen vara kamera mannen. En vecka kvar tills semester. Räknar ner arbetspassen!

En bild från Marias födelsedag i Lördags, The blue party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0